Designbloggen Heja Abbe. Not.

13:59

Heja Abbe har blivit recenserad på The Critics. En jättefin recension som jag är väldigt stolt över så klart.

De sätter betyg från ett till tio på bloggarna i kategorier som ämne och fokus, formgivning, språkhantering och så vidare. Heja Abbe landade på hedrande 8,2 i medel. Otroligt!

Den kategori jag fick lägst betyg i var formgivning. Visserligen ett bra betyg, men ändå det lägsta. Formgivaren och Art Directorn Abbes pappa skriver blogg. Jo tjena.

Fast det är ju sant. Heja Abbe är lite blek. Lite trist formmässigt. Jag har försökt få till en ny design ett tag. Sitter här på kvällarna och stirrar mig helt galen på XML-koderna utan att fatta ett smack. Men en vacker dag så.

AD-blogg, liksom. Jag kunde inte låta bli att le lite över ironin.

Andra bloggar om , , , ,

You Might Also Like

0 kommentarer

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe