testa inlägg

14:00

bnkbnb h hjg gRäddningsmission. Det är fjärde året i rad som GOSS blir belönade i världens största reklamtävling Cannes Lions. Tidigare år har man vunnit brons för Glitter, Langley Travel och Cykelspec. Kampanjen ”Åter avsändaren” hade som syfte att samla in så mycket pengar som möjligt för Göteborgs hemlösa. Brevet skickades till "Lasse Persson i ett soprum på Hisingen". Den egentliga mottagaren sattes som avsändare på baksidan av kuvertet. Posten hittade naturligtvis inte Lasse i något soprum på Hisingen och satte då på den gula klisterlappen och markerade adressat okänd på uppgiven adress och skickade brevet till avsändaren. Kampanjen är Göteborgs Räddningsmissions mest framgångsrika insamlingskampanj någonsin. Kampanjen slog förra rekordet i insamlade medel med 60%!

You Might Also Like

0 kommentarer

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe